top of page
Search
  • Writer's pictureChantal van den Dool

Tomislav Tomic Kleurboeken


Nadat ik een aantal platen voorbij zag komen op Instagram wilde ik toch meer zien van deze boeken. Ik vond op youtube video's waar ze meer lieten zien en net toen ik het eerste boek wilde bestellen kwam de Nederlandse versie op de markt. Dromenvanger!


Dromenvanger werd op slag mijn favoriete boek. De platen waren geweldig mooi, veel details en ze vertellen ook echt een verhaal. Ik kon niet wachten om aan de slag te gaan en het papier was geweldig! Diverse merken potloden doen het geweldig goed op dit papier.



Deze is gekleurd met Polychromos en Posca pennen. Al snel kwam het tweede boek Sprookjesbos ook in het Nederlands uit en het duurde niet lang voordat ik deze in mijn bezit had.



Ook Sprookjesbos is in een woord prachtig! Vele gedetaileerde platen waar ik uren lang mee aan de slag kan.



Nu hopen op een derde boek!

55 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page