top of page
Search
  • Writer's pictureChantal van den Dool

Masja Mandala's Spring

Updated: Jun 17, 2019


Onlangs kreeg ik weer van Masja van den Berg het geweldige nieuwe kleurboek Masja's Mandala's Spring toegestuurd voor een review.


Vol enthousiasme begon ik dezelfde avond met kleuren. Het was wel even een dingetje om 2 platen uit te kiezen. Want ze zijn eigenlijk allemaal wel erg leuk om te doen.


De eerste die ik uitkoos was de kever, die kleurde ik met Faber Castell Polychromos. En de lijntjes met Posca wit en Boxun Metallic Brushpen goud en groen. Het papier is weer als van ouds, heerlijk om te kleuren. Zelfs de behoorlijk natte brushpen drukte niet door het papier heen!


Daarna heb ik voor de mandala gekozen met de bloemen. De kleuren wilde ik echt laten poppen en daarom de achtergrond zwart gemaakt met Zwarte Posca 5M.


Het boek is echt weer de moeite waard om te kopen. Ik denk niet dat de andere pagina's lang leeg blijven. De prachtige boeken van Masja zijn te verkrijgen in haar webshop


De prijs van dit boek is maar € 9,99


11 views0 comments

Recent Posts

See All

Opmerkingen


bottom of page